Top meni

Pogoji poslovanja

Zadnja sprememba: januar 2016

Pogoji poslovanja v .PDF

S spletno trgovino zabavno.si (v nadaljevanju “trgovina” ali “zabavno.si”) upravlja podjetje Comis d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju “ponudnik”). Ob registraciji v spletni trgovini zabavno.si, uporabnik pridobi uporabniško ime ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Pravico do nakupa pa ima uporabnik tudi brez registracije.

ZAGOTAVLJANJE INFORMACIJ

Po Zakonu o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju (naziv, sedež, podatke o vpisu v register);
  2. kontaktne podatke (elektronska pošta, telefon);
  3. cene artiklov in storitev, ki so jasno in nedvoumno označene, in iz katerih je jasno razvidno ali je v ceno že vključen davek, stroški dobave in morebitne druge dajatve;
  4. bistvene lastnosti blaga oziroma storive, skupaj z garancijami in poprodajnimi storitvami;
  5. način plačila in dostave;
  6. pogoje dostave oziroma izvršitve storitve (kraj, način in rok dostave);
  7. dostopnost izdelkov (vsak izdelek v ponudbi spletne trgovine zabavno.si naj bi bil dostopen v razumljivem času);
  8. časovno veljvnost ponudbe;
  9. opis pravice do odstopa pogodbe v skladu v ZVPot (rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, pogoji za odstop, koliko stane kupca vračilo izdelka);
  10. pojasnilo postopka o pritožbi, s podatki o kontaktni osebi

CENE

Cene izdelkov oziroma storitev so označene v Evrih (EUR). Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene posameznih izdelkov vključujejo tudi stroške dostave, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

V primeru, da je objavljena cena izdelka napačna oziroma v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa ponudil rešitev, ki bo zadovoljila tako kupca kot ponudnika.

Kupoprodajna pogodba med kupcem in ponudnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo, da je naročilo zaključeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in obvezujoči ter veljajo tako za kupca kot za ponudnika.

Popusti, promocijske kode, ipd. se ne seštevajo.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

a) plačilo z nakazilom na račun ponudnika (Comis d.o.o.) po prejetem predračunu;
b) plačilo s storitvijo PayPal;

Plačilo z gotovino, po povzetju, po 1.1.2016 ni več mogoče.

Ponudnik kupcu ob nakupu izda račun na trajnem mediju (papirju), dobavnico in obrazec za vračilo izdelkov. Na obrazcu za vračilo izdelkov so tudi navodila kako odstopiti od nakupa in kako vrniti izdelke, če je to potrebno in mogoče. Če obrazec za vračilo ni priložen v paketu, ga najdete tudi tukaj – obrazec za vračilo.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (to je prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku zabavno.si.

a) Plačilo z nakazilom na račun ponudnika

Po sprejetem naročilu boste po elektronski pošti prejeli navodila za plačilo.

Podatke prepišete na UPN nalog v spletni banki ali na klasičen UPN nalog, ki ga plačate na banki ali pošti.

Ko bomo v našem sistemu videli, da ste naročilo plačali, bomo izdelke odpremili v najkrajšem možnem času. Če bomo plačilo vidno do 14. ure, bo naročilo odposlano še isti dan, če ne, pa naslednji delovni dan.

Na vaše plačilo bomo počakali 4 dni. Če v tem času ne bomo prejeli vašega plačila, bomo naročilo preklicali.

Podatki za plačilo bodo napisani tudi v elektronskem sporočilu, ki ga boste prejeli po oddanem naročilu:

Prejemnik: Comis d.o.o., Špeglova ulica 26, 3320 Velenje

IBAN: SI56 0317 6100 0408 495

BIC banke prejemnika: SKBASI2X

Koda namena: OTHR ali GDSV

Namen plačila: Plačilo naročila št. (št naročila)

Referenca/sklic: SI00 00 (št. naročila)

b) Plačilo s storitvijo PayPal

V primeru da naročilo plačate preko storitve PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Plačilo je na našem PayPal računu vidno v roku nekaj minut, vi pa po uspešno opravljenem plačilu avtomatsko prejmete elektronsko pošto, da je naročilo zaključeno. V kolikor potrdila o plačilu ni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov, ki ste ga pustili ob oddaji naročila. Dogovorili se bomo za drug način plačila. Če ste naročilo oddali in uspešno izvedli plačilno transakcijo s PayPal, do 14. ure, bomo izdelke odposlali še isti dan, v nasprotnem primeru pa naslednji delovni dan.

POSLOVANJE S PRAVNIMI OSEBAMI IN FIZIČNIMI OSEBAMI, KI OPRAVLJAJO DEJAVNOST

Postopek nakupa za pravne osebe, samostojne podejtnike in druge pravne osebe je popolnoma enak kot za vse ostale kupce, le da pri vpisovanju podatkov vpišete še naziv podjetja in davčno številko. Pazite na pravilen vnos podatkov. Vpisane podatke bomo preverili v bazi Agencije Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES). Pri tem sprejmete tudi pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih za vračilo blaga. Podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 15 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.

PROMOCIJSKA KODA

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Promocijske kode ponudnik občasno objavlja v e-novicah in na profilih socialnih omrežij (Facebook, Twitter, Google+ in drugih).

Promocijsko kodo kupec uporabi tako, da jo vpiše v polje “Koda ugodnosti” na blagajni spletne trgovine zabavno.si in klikne gumb “Uporabi kupon,” ki je tik ob polju za vnos. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

PRAVILA NAGRADNIH IGER

Organizator nagradne igre je Comis d.o.o., Špeglova 26, 3320 Velenje.

Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih igrah.

Dobitnika nagrade določi naključna funkcija računalniškega izbora ali komisija, ki jo sestavi organizator.

Pogoji sodelovanja

V nagradnih igrah lahko sodelujejo fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. Pravne osebe ne morejo biti udeleženci nagradnih iger. V nagradnih igrah prav tako ne morejo sodelovati osebe (in njihovi ožji družinski člani), ki so zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe, ki so zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo nagradne igre. Oseba, ki se ne strinja s pogoji in ne sprejme pravil nagradne igre, v njej ne more sodelovati. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v nagradni igri.

Pravila sodelovanja

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup izdelkov organizatorja.

Trajanje nagradne igre

Vsaka nagradna igra poteka v časovnem obdobju, ki je naveden ob objavi nagradne igre (na portalu zabavno.si, na facebook strani zabavno.si, na twitter strani zabavno.si ali v drugih medijih).

Žrebanje

V žrebanju sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. Žrebanje se izvede s pomočjo naključne računalniške funkcije ali pa dobitnika izžreba za to določena komisija, ki jo izbere organizator. Vsak udeleženec lahko v žrebanju sodeluje le enkrat. Žreb je dokončen, pritožbe niso možne. Dobitnik nagrade pa bo o tem obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti dobitnika

Dobitnik je dolžan organizatorju najkasneje v roku petih (5) dni po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade, preko elektronske pošte posredovati svoje osebne podatke (ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko).

Če organizator v roku petih (5) dni po poslanem obvestilu dobitniku nagrade ne prejme njegovih osebnih podatkov ter izjave, da nagrado sprejema, se smatra, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti. V tem primeru je organizator prost vseh obveznosti do dobitnika (po tej nagradni igri) in lahko z nagrado razpolaga kakorkoli želi.

Izplačilo nagrad v gotovini ni mogoče, prav tako nagrade ni možno zamenjati za drug artikel.

Varstvo osebnih podatkov

S sodelovanjem v nagradni igri se udeleženec strinja z vsemi objavljenimi pogoji in pravili za sodelovanje v nagradnih igrah. Strinja se tudi, da se njegove osebne podatke hrani, obdeluje in uporablja pri internih procesih in raziskavah, ki jih izvaja podjetje Comis d.o.o.. Posredovanje teh podatkov tretjim osebam ni dovoljeno.

Organizator nagradnih iger, Comis d.o.o., kot upravljalec vodi, vzdržuje in nadzoruje zbirko osebnih podatkov posameznikov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1). Upravljalec te zbirke podatkov obdeluje za namene statistične obdelave podatkov, raziskovanja trga, pošiljanje ponudb in reklamnega gradiva.

V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v zbirki podatkov ter lahko od upravljalca zahteva trajno ali začasno prenehanje uporabe njegovih osebnih podatkov.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci s sodelovanjem v nagradni igri in z vnosom svojih osebnih podatkov na tej strani soglašajo, da so seznanjeni s pravili nagradne igre in se hkrati zavezujejo, da bodo v skladu s temi pravili tudi ravnali. V primeru sporov ali nejasnosti se ta pravila štejejo kot primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav v kakršnikoli obliki.

POSTOPEK NAKUPA

Naročilo prejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo prejeto. V elektronskem sporočilu so tudi podrobni podatki o vsebini naročila.

Naročilo zaključeno
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma obdela. Na tem mestu lahko ponudnik z razlogom naročilo tudi zavrne. Ponudnik lahko zaradi preverjanja podatkov navedenih ob naročilu ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave kupca pokliče na kontaktno telefonsko številko, ki jo je navedel ob naročilu. Ob potrditvi naročila s strani ponudnika, je kupec obveščen po elektronski pošti, kjer se mu sporoči tudi predviden rok dostave. Kupoprodajna pogodba med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, mora ponudnika o tem nemudoma obvestiti po telefonu 051 225 181 ali po elektronski pošti info@zabavno.si. Če je blago že poslano, kupec pošiljko zavrne dostavni službi.

DOSTAVA

Ponudnik bo naročene izdelke dostavil v dogovorjenem roku. Vsa naročila bodo poslana preko Pošte Slovenije, oziroma preko druge dostavne službe, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito in hitreje.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik (fizična oseba, ki pridobi blago izven svoje pridobitvene dejavnosti) ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. 

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. 

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Comis d.o.o., Špeglova ulica 26, 3320 Velenje, elektronski naslov: info@zabavno.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). 

V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi odstopni obrazec (obrazec za vracilo), ki je na voljo tukaj: Obrazec za vračilo, na željo pa ga pošljemo tudi po elektronski pošti.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. 

Učinki odstopa od pogodbe 

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). 

Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga in dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. 

Potrošnik blago vrne na naslov Comis d.o.o., p.p. 208, 1001 Ljubljana, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. 

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. 

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. 

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, z vsemi etiketami, brez posledic uporabe (madeži, vonj, sledi pranja,…), v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu pogodbe. 

Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga in dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. 

Če je bila pri plačilu izdelkov uporabljena promocijska koda, se to šteje kot popust in se ob vračilu ne vrne (vrne se samo vplačan znesek). Če je bil pri nakupu koriščen darilni bon, se ta upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga vrne v obliki darilnega bona v istem znesku, vplačani znesek pa se vrne kupcu.

Možnost vračila ne velja za že uporabljene izdelke, ki kažejo vidne znake uporabe (vonj, madeži, sledi pranja, sledi nošenja), nimajo etiket, niso v originalni embalaži, so raztrgani ali kako drugače poškodovani.

Več informacij o vračilu blaga se nahaja na strani Vračilo blaga.

STVARNA NAPAKA IZDELKA

V primeru stvarne napake na blagu lahko potrošniki svoje pravice uveljavljajo v skladu z določbami ZVPot ki veljajo za stvarne napake.

DARILA OB PROMOCIJSKIH AKCIJAH

Včasih ob nakupu prejmete darilo, ki je del promocijske akcije. Ena izmed takšnih akcij je tudi, da se podari darilo ob nakupu nad določenim zneskom. Pri tem so meja zneska in darila točno določena in nedvoumno opredeljena. V kolikor se stranka odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati obveže, da v kolikor pride do vračila artiklov delno ali v celoti, mora prav tako vrniti tudi darilo, razen, če preostala vrednost nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za promocijsko darilo ali v kolikor stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. Promocijskih daril, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ne menjujemo ali vračamo vrednosti izdelka.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Podudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine zabavno.si, pri registriranih članih pa še: ime, priimek, e-naslov, telefonsko številko, naslov in ostale naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije s ponudnikom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Ponudnik bo podatke uporabil izključno samo za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje ponudb, računov in informativnega gradiva) in ostalo potrebno komunikacijo. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno (programsko oz. protivirusno) zaščito svojega računalnika.

KOMUNICIRANJE

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektrosnka sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • nedvoumno in jasno bo označeno da gre za oglasno sporočilo;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Poleg tega bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik spoštoval.

VARSTVO OTROK

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. Ponudnik ne sme sprejeti naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, in za to nima ustreznega dovoljenja staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik ne sme izdajati tretji osebi podatkov, ki jih je prejel od otrok. Izjema so starši oziroma skrbniki.

OBVEŠČANJE IN NOVICE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na zabavne e-novice občasno obveščamo o novostih v spletni trgovini, o novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina zabavno.si, vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka zabavno.si in logotip sta v lasti podjetja Comis d.o.o..

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zgotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Ponudnik ne odgovarja za informcije zapisane v mnenjih, komentarjih oziroma recenzijah in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Ponudnik se trudi zagotoviti natančne fotografije in video posnetke izdelkov, ampak kljub temu je potrebno vse fotografije in video posnetke jemati kot simbolične. Fotografije in video posnetki ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog, brez predhodnega opozorila ali obvestila.

SPORI IN PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se bo po vseh močeh trudil izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda preko elektronske pošte info@zabavno.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni nastali spori rešijo sporazumno.

Pogoji poslovanja spletne trgovine zabavno.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

Obilo zabave ob nakupu in uporabi zabavnih izdelkov v spletni trgovini zabavno.si!

David Osojnik, direktor

Potrebujete darilo, pa nimate ideje kaj podariti? Zabavna, smešna in izvirna darila za vse priložnosti! Izberite svoje darilo in naročite še danes. Brezplačna dostava za vsa naročila!