Top meni

Vračilo izdelkov

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik (fizična oseba, ki pridobi blago izven svoje pridobitvene dejavnosti) ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. 

odstop od pogodbe zabavno.si

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. 

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Comis d.o.o., Špeglova ulica 26, 3320 Velenje, elektronski naslov: info@zabavno.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). 

V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi obrazec za vračilo izdelkov – obrazec za vračilo

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. 

Učinki odstopa od pogodbe 

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). 

Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga in dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. 

Potrošnik blago vrne na naslov Comis d.o.o., p.p. 208, 1001 Ljubljana, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. 

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. 

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. 

KAKO VRNETE IZDELEK, ČE SE ODLOČITE ZA ODSTOP OD POGODBE?
Izdelki, kupljeni na daljavo, v zakonskem času za odstop od pogodbe niso namenjeni uporabi. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek pogledate in če vam ne ustreza, ga vrnete – odstopite od nakupa.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, z vsemi etiketami, brez posledic uporabe (madeži, vonj, sledi pranja,…), v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil krivi vi, kot potrošnik.

Da bo vračilo izdelka potekalo hitro in brez zapletov, bodite pozorni na nekaj ključnih stvari:
– embalažo previdno odprite in je ne zavrzite, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen in da ga boste obdržali;
– ustrezno velikost izdelkov preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo);
– pri pomerjanju pazite da izdelka ne umažete, strgate ali kako drugače poškodujete.

Če je izdelek uničen, pokvarjen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec, pa je potrebno izdelek reklamirati.


Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu pogodbe. 

Shranite potrdilo o oddani pošiljki, včasih se pošiljke tudi izgubijo in številka pošiljke na tem potrdilu pride zelo prav.

V primeru poškodovane embalaže izdelka ali v primeru, da se na embalaži nahajajo spremne nalepke dostavne službe (zaradi česar postane embalaža neuporabna), vam ne bomo mogli povrniti 100% kupnine, ampak bomo od celotne kupnine odšteli 50% vrednosti izdelka. Za vsak posamezen manjkajoči del izdelka ali za manjkajoče dodatke, se odbitek od celotne kupnine izdelka oceni ločeno. V primeru, da boste tekom reklamacijskega postopka želeli povrnitev kupnine, bo po vrnjeni kupnini reklamiran izdelek ponovno postal last podjetja Comis d.o.o.. V kolikor izdelek ne bo vrnjen na naš naslov v enakem stanju, kot je bil odposlan na naslov stranke, predstavlja vsaka sprememba na izdelku za podjetje Comis d.o.o. poslovno škodo.

ZAMENJAVA IZDELKA

Če ste se odločili, da bi raje imeli kakšen drug izdelek iz naše ponudbe je postopek preprost. Izdelek, ki ga imate doma zapakirajte v paket in ga (neuporabljenega, nepoškodovanega in v originalni embalaži) pošljite nazaj k nam. Priložite izpolnjen obrazec za vračilo, kjer napišete tudi, kateri drug izdelek želite.

Stroške poštnine vračila in ponovnega pošiljanja novega izdelka krijete vi sami.

  • Če novi izdelek stane enako kot vrnjeni izdelek, vam bomo poslali nov izdelek brezplačno.
  • Če novi izdelek stane več od vrnjenega izdelka, boste morali doplačati razliko v ceni.
  • Če novi izdelek stane manj od vrnjenega izdelka, pripišite še številko vašega TRR in vam bomo vrnili razliko.

POŠKODOVANA POŠILJKA/PAKET

Vsi izdelki zapustijo naš distribucijski center v zaščitni embalaži ter v brezhibnem stanju. Bodite pozorni, da bo paket dostavljen v brezhibnem stanju. Če ob prevzemu paketa opazite očitno poškodbo na paketu, niste dolžni takšnega paketa sprejeti in ga lahko zavrnete. O zavrnitvi paketa zaradi poškodbe nas tudi obvestite. Razumeti morate, da podjetje Comis d.o.o. ne more odgovarjati za poškodbe na paketu 24 ur po dostavi.

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja je potrebno sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (Pošta Slovenije). Paket nesete na najbljižjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da karkoli dodajate ali odstranjujete), poštni uslužbenec pa bo izpolnil zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

POŠKODAVAN ALI NEDELUJOČ IZDELEK – stvarna napaka

V primeru stvarne napake na blagu lahko potrošniki svoje pravice uveljavljajo v skladu z določbami ZVPot ki veljajo za stvarne napake.

Vse izdelke pred pošiljanjem pregledamo in preverimo, da z njimi ni karkoli narobe. Ker nam lahko tudi kaj uide in kaj spregledamo, se vam za to že vnaprej opravičujemo. Tudi to se zgodi. 

Če smo vam poslali izdelek, ki je poškodovan oziroma ne deluje kot bi moral, ga bomo brezplačno zamenjali.

Reklamacije sprejemamo v PISNI obliki na elektronski naslov info@zabavno.si.

Napišite kaj je z izdelkom narobe in da bi ga radi vrnili. Dogovorili se bomo o postopku vračanja izdelka na naše stroške in se potrudili, da boste čimprej dobili brezhiben in delujoč izdelek. Na tem mestu se seveda lahko odločite tudi za vračilo denarja, namesto novega izdelka, kar bomo spoštovali in vam denar vrnili takoj, ko prejmemo izdelek nazaj.

Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja Comis d.o.o., p.p. 208, 1001 Ljubljana, ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino izpolnjenega obrazca za vračilo ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bo kontaktiral predstavnik podjetja in vas seznanil z nadaljnjim postopkom.

Vsak primer se bo reševal posamično, in sicer glede na vrsto reklamacijskega zahtevka (odstop od nakupa – vračilo blaga, ali stvarna napaka). Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.

POMEMBNE INFORMACIJE

Naslov za vračilo izdelkov je: Comis d.o.o., p.p. 208, 1001 Ljubljana

OBRAZEC ZA VRAČILO: Obrazec za vračilo izdelkov (odpre se .PDF dokument).

Vrnjenim izdelkom je potrebno priložiti tudi kopijo računa.

Izdelke za vračilo je potrebno zapakirati v varno embalažo, tako da se izdelki med transportom ne poškodujejo. Lahko uporabite tudi originalno embalažo, v kateri ste izdelke prejeli. Priporočamo, da izdelke pošljete preko dostavne službe, ki omogoča sledenje pošiljk.

Stroške pošiljanja krije pošiljatelj sam, razen, če se kupec in ponudnik vnaprej drugače dogovorita. Pošiljk z odkupnino ne bomo sprejeli.

Prosimo preverite tudi naše splošne pogoje, kjer je natančno definirana pravica do odstopa od nakupa – vračila blaga (točka 8) ter pogoji o stvarni napaki (točka 9).

Če imate dodatna vprašanja nam pišite na info@zabavno.si ali poglejte Pogosta vprašanja in odgovore.

Potrebujete darilo, pa nimate ideje kaj podariti? Zabavna, smešna in izvirna darila za vse priložnosti! Izberite svoje darilo in naročite še danes. Brezplačna dostava za vsa naročila!